تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۰
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۲۹۲۴۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افتتاح ۶ پروژه در ۲۰بهمن و حضور معاون استاندار برای افتتاح پروژه با مبلغ سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی در ایام دهه فجر

‌می‌متالز - افتتاح ۶ پروژه در ۲۰بهمن و حضور معاون استاندار برای افتتاح پروژه با مبلغ سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی امروز پنج شنبه ۲۰ بهمن جمعا ۶ پروژه که ۵پروژه در حوزه‌های مختلف راه سازی، تفریحی و عمران روستایی و .. با حضور مسوولین شهرستانی و همچنین طرح توسعه خط تولید.

به گزارش می‌متالز، پنج شنبه ۲۰ بهمن جمعا ۶ پروژه که ۵پروژه در حوزه‌های مختلف راه سازی، تفریحی و عمران روستایی و .. با حضور مسوولین شهرستانی و همچنین طرح توسعه خط تولید. در کارخانه شایسته فولاد آسیا با حضور مسوول ارشد استانی و سایر مسولین شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ضمن تقدیر از همراهی مسوولین، خیرین و تمامی عزیزانی که در اموری که مصلحت. نظام و مردم میباشد قدم برمیدارند عنوان نمود: دعوت و هماهنگی‌های صورت گرفته که در افتتاحیه مجموعه شایسته فولاد در خدمت میهمان گرامی، دکتر امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری باشیم.

محمد ظریفی افتتاح پروژه‌های امروز را به ترتیب افتتاح پارک روستا‌های اوره و ویشته، پروژه‌های روستای طامه، زیرسازی و آسفالت روستای ابیازن، مخزن و اصلاح شبکه. آب شرب روستای مزده و در نهایت افتتاح خط جدید تولید نبشی در کارخانه شایسته فولاد آسیا را عنوان نمود و یاداور شد. امروز در گرامیداشت ایام دهه فجر و به برکت خون شهدا و در راستای ارائه خدمت به مردم پروژه‌هایی را افتتاح میکنیم؛ که بهره آن شامل حال شما عزیزان خواهد شد؛ و انتظار است همه مسولین تبیین دستاورد‌های انقلاب را مد نظر قرار دهند.

منبع: فرمانداری شهرستان نطنز

عناوین برگزیده