تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۹۲۵۲۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افت ۱۰۵ دلاری قیمت مس

‌می‌متالز - روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱.۲ درصد کاهش یافت و به هشت هزار و ۸۲۶ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه، ۱٫۲ درصد معادل ۱۰۵ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۸۲۶ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه، هشت هزار و ۹۳۱ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه، ۱٫۱ درصد معادل ۹۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۹ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه، با افزایش دو هزار و ۱۷۵ تنی، از ۶۳ هزار و ۸۰۰ تن به ۶۵ هزار و ۹۷۵ تن رسیده است.

افت ۱۰۵ دلاری قیمت مس

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۶ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه، با افزایش ۹ دلار بر تن همراه بوده است.

افت ۱۰۵ دلاری قیمت مس

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده