تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۲۹۲۹۱۵
سرویس خبر : اجتماعی
مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران:

نیاز امروز کشور حرکت در مسیر شهداست

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با اشاره به اینکه نیاز امروز کشور حرکت در مسیر شهداست، گفت: باید با تاسی از سیره شهدا که بر گرفته از فرهنگ عاشوراست، به‌مقابله با جنگ تمام دشمنان عیار رفت.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «حمید نمایندگی» با اشاره به اینکه امروز دشمن با جنگ نرم در فضای مجازی و تبلیغاتی می‌خواهد ما را از مسیرانقلاب دور کند، گفت: باید با تاسی از سیره شهدا که بر گرفته از فرهنگ عاشوراست، به‌مقابله با این جنگ تمام عیار رفت.

وی با بیان اینکه نیاز امروز کشور حرکت در مسیر شهداست، افزود: در ماه‌های اخیر تمامی گروه‌های ضد انقلاب و منافقین با حمایت استکبار جهانی تلاش خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفتند، اما به برکت خون شهدا و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال، تمام رشته‌های دشمن پنبه شد.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران بر لزوم جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العلی) تاکید کرد و ادامه داد: اهمیت جهاد تبیین به‌عنوان واجب عینی و قطعی از آنجایی بیشتر نمود پیدا می‌کند که شاهد هستیم دشمنان این نظام دروغ‌های پیوسته و درهم تنیده‌ای بیان می‌کنند تا حقایق و دستاورد‌های انقلاب پشت پرده بماند ومردم مایوس و ناامید شوند.

گفتنی است، شهیدوالامقام «حمید نمایندگی» از کارکنان وزارت صنایع و معادن سابق بودند که در سال ۱۳۶ در منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده