تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۲۳
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۲۷۰۰۲۷
سرویس خبر : اجتماعی
مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران:

معرفی سیره و سبک زندگی شهدا از مهمترین مصادیق جهاد تبیین است

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در دیدار باخانواده شهید معظم مجتبی جعفرپوریان گفت: این شهید بزرگوار با درایت و فرصت شناسی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستاد و با گذشتن از خانواده، پا در رکاب ولایت همچون مولای خود امام حسین (ع) در راه حفظ اسلام به شهادت رسید.

به گزارش می‌متالز، حسن ممتحن با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: آموزه‌های نهضت حسینی و عاشورا برای تمام بشریت، سراسر عبرت و درس زندگی است و برای هر انسانی که به دنبال اسوه ایثار و از خودگذشگی بوده، راه و روش امام حسین (ع) الگویی کامل و تمام عیار است.

وی افزود: امروزه امام جامعه امر به جهاد تبیین می‌دهند که همه باید توجه ویژه به آن داشته باشیم و با جهاد تبیین یاد شهدا را زنده نگه داریم.

ممتحن معرفی سیره و سبک زندگی شهدا را از مهترین مصادیق جهاد تبیین دانست و گفت: محافظت از پرچم ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس از جمله موضوعاتی است که باید در مقوله جهاد تبیین به درستی معرفی شوند.

مشاور وزیر صمت با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای گرانقدر است، تصریح کرد: قدردانی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت مهم می‌دانیم که موجب خیر و برکت در امور است.

گفتنی است شهید بزرگوار مجتبی جعفرپوریان، متولد سال ١٣٤١ از کارکنان وزارت صنایع و معادن سابق بودند که در سال ١٣٦٤ در عملیات والفجر ٨ (منطقه عملیاتی فاو) به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده