تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۳۵۰
کد خبر: ۲۷۳۶۳۶
سرویس خبر : اجتماعی
مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران مطرح کرد؛

پیروی و حرکت در مسیر شهدا موجب پیشرفت در امور است

‌می‌متالز - نشست بررسی مسائل و اجرای طرح توانمندسازی ایثارگران همکار در سازمان صمت فارس با حضور مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران و رییس سازمان صمت فارس برگزارشد.

به گزارش می‌متالز، مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران طی سفر به استان فارس در نشست با ایثارگران این استان گفت: ضرورت دارد؛ هر شخصی که در حوزه ایثارگران مشغول به فعالیت است خود را کاملاً در خدمت ایثارگران بداند.

ممتحن اضافه کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی با راهبری حضرت امام خمینی به وقوع پیوست و پیروز شد، لذا این انقلاب مولود و میراث دار نیاکان ماست و ضرورت دارد این امانت را حفظ کنیم.

مشاور وزیر صمت بیان داشت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ظرفیت‌های وسیعی برای کشور ایجاد کرده است که اولین مولفه، خون مطهر و پاک شهداست و باید پاسدار خون شهدا، امانتدار و انعکاس دهنده سیره وروش شهدا باشیم.

وی ادامه داد: از لحاظ کسب رتبه‌های علمی و پژوهشی در دنیا دارای رتبه‌های برتری هستیم و دنیا با فروتنی و تواضع در مقابل کشور ایستاده که این ثمره مجاهدت‌های شهدا وایثارگران است.

مشاور وزیر صمت معرفی سیره و سبک زندگی شهدا را از مهم‌ترین مصادیق جهاد تبیین دانست و گفت: محافظت از پرچم ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس از جمله موضوعاتی است که باید در مقوله جهاد تبیین به درستی معرفی شوند.

گفتنی است، در پایان ضمن ارائه وطرح مسایل و مشکلات توسط ایثارگران، با اهداء لوح سپاس توسط مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران از ایثارگر ان سازمان صمت فارس تقدیر بعمل آمد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده