تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۹
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۲۹۳۵۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک مقام مسوول خبر داد:

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در سنندج بر پا می‌شود

‌می‌متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان کردستان از برپایی نمایشگاه فروش بهاره در اواخر اسفندماه و در شهر سنندج خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «طه سمیعی» معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان کردستان در هجدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار گفت: به‌منظور فراهم آوردن شرایط خرید مناسب برای مردم، نمایشگاه فروش بهاره از ۱۸ تا ۲۶ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج برپا می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ غرفه طراحی شده که بیشتر این غرفه‌ها شامل مواد پروتینی، مواد غذایی و مایحتاج اولیه خانوار‌ها بوده، افزود: حداقل تخفیف شیوه‌نامه نمایشگاه ۱۰ درصد با قیمت متعارف بازار است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان کردستان اضافه کرد: بحث گشت مشترک ویژه این ایام ضروری است و باید به‌صورت جد انجام شود تا در بحث قیمت‌گذاری و فروش شاهد هیچ نوع مشکلی نباشیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ غرفه‌ای بدون قیمت‌گذاری نباید اجازه فعالیت داشته باشد، ادامه داد: داشتن پروانه کسب و پروانه بهره‌برداری برای غرفه‌داران ضروری است تا از حضور دلالان و سود جویان در این نمایشگاه جلوگیری شود.

سمیعی با اشاره به اینکه از ۱۲ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه فروش فوق‌العاده برگزار می‌شود و مدت زمان فروش فوق‌العاده با توجه به ماه مبارک رمضان قابل تمدید است، گفت: مواد پروتینی، مواد غذایی، خشکبار و آجیل، مواد شوینده، میوه و مرکبات، پوشاک، کیف و کفش و سایر کالا‌ها بنا به‌ضرورت در فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده