تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۷
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۲۹۳۷۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تجلیل از ۱۰ زن برگزیده در هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا

‌می‌متالز - در نخستین آیین نکوداشت مقام زن از ۱۰ زن برگزیده در هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا تقدیر شد.

به گزارش می‌متالز، آیین تجلیل از زنان کارگر گروه شستا روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه در محل سالن اجتماعات کشتیرانی برگزار شد.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده‌ی رئیس جمهور در این آیین با اشاره به شعار‌های دولت‌های قبل درباره بیمه زنان روستایی گفت: در دولت سیزدهم زنان روستایی دارای سه فرزند، برای اولین بار در کشور بیمه شدند.

به گفته خزعلی، مقایسه آمار‌های ایران با کشور‌های مشابه و حتی قبل از انقلاب نشان می‌دهد از شکاف جنسیتی بین زن و مرد در کشور کاسته شده و رشد حضور دختران در دانشگاه ۱۷ برابر زمان شاه است، این نشان می‌دهد شرایطی در جامعه به‌وجود آمده است که دختران احساس امنیت کرده و وارد فضای آموزشی می‌شوند.

وی شرایط پشتیبان دیگر نظیر نبود خدمت سربازی برای دختران را عامل دیگر حضور بیشتر آن‌ها در فضای دانشگاه اعلام کرد.

در ادامه ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا نیز بیان کرد: انقلاب اسلامی زن را از انزوا خارج کرد، به زنان نقش و سهم داد و آن‌ها را تاثیرگذار کرده است. وی تجلیل امروز را به خاطر نقش و جایگاه زنان در عرصه فعالیت‌های شستا اعلام کرد و افزود: حضور بانوان در مجموعه شرکت‌های شستا بعضا به ۱۵ درصد پرسنل هم نمی‌رسد، و در خیلی از معاونت‌های ما، اصلا خانم‌ها حضور ندارند در حالی که می‌توانند در بخش دارو، پتروشیمی و … موثر باشند.

در این برنامه از آزاده برازنده کارشناس ارشد مالی از شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و ۹ زن فعال دیگر در هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا تجلیل شد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

تجلیل از ۱۰ زن برگزیده در هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا

تجلیل از ۱۰ زن برگزیده در هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا

عناوین برگزیده