به گزارش میمتالز، «حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صمت استان فارس در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و مسوولیتهای اجتماعی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی بهمنظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی و رسیدگی به درخواستها و مشکلات مردم شریف استان، ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امورحقوقی استانداری حضور یافت و بهصورت برخط مستقیم و بدون واسطه به مشکلات و خواستههای مردمی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان پاسخ داد.
در این طرح، موارد مربوط به صنعت، معدن، تجارت و بازار مطرح و ضمن پاسخ جهت رفع موانع، تمهیدات، تصمیمات و دستورات لازم اتخاذ شد.
ایزدی، مدیرکل صمت استان فارس در خصوص اجرای این طرح گفت: مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت مستقر در اداره کل صمت استان بهصورت مستمر به درخواستها، انتقادات پاسخگو بوده و تخلفات حوزه صنعت، معدن و تجارت استان را ثبت و پیگیری میکند..
وی افزود: پاسخگویی به درخواستها و انتقادات مردمی از طریق مراجعه حضوری هم در حال انجام بوده که میتواند بخش اعظمی از مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم در حوزه صنعت، معدن و تجارت را مرتفع کند.
منبع: شاتانیوز