تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۱:۳۸
بازدید: ۳۹۵
کد خبر: ۲۹۴۳۲۹
سرویس خبر : اجتماعی
آیا نوبت به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران هم می رسد؟

مهدی آشتیانی سرپرست شرکت دخانیات ایران شد

می متالز - با حکم سید حجت کاظمی، مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، مهدی آشتیانی سرپرست شرکت دخانیات ایران شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از خبرگزاری ایسنا، به نقل از شرکت دخانیات ایران مهدی آشتیانی با حکم سید حجت کاظمی، مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، سرپرست شرکت دخانیات ایران شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌المل در متن حکم آمده است:

نظر به سوابق، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست شرکت دخانیات ایران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن همکاری و تعامل با اعضای محترم هیات مدیره و در چارچوب مفاد اساسنامه قانون تجارت و سیاست‌های ابلاغی مجمع عمومی، اهتمام لازم را برای بهره‌گیری از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و منابع جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات شرکت، افزایش بهره‌وری و تحقق اهداف پیش بینی‌شده معمول دارید.

امید است با عنایت ذات اقدس باری تعالی و تحت توجهات حضرت، ولی عصر (ارواحنافدا) در مسیر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق آرمان‌های رفیع امام راحل عظیم الشان (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر دولت مردمی سیزدهم، با تلاش صادقانه موفق و موید باشید.

مراسم تودیع محمد شیخان مدیرعامل سابق شرکت دخانیات و معارفه مهدی آشتیانی ظهر روز دوشنبه ۰۸ اسفندماه سال جاری در این شرکت برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده