تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۰
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۲۹۴۳۶۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

کشف یک انبار احتکار لاستیک به ارزش حدود ۹ میلیارد ریال در خراسان جنوبی

‌می‌متالز - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کشف یک انبار احتکار و نگهداری انواع لاستیک در بیرجند توسط بازرسان این اداره کل خبر داد.

به گزارش می‌متالز، تهوری گفت: میزان کالای کشف شده در اینکشف یک انبار احتکار لاستیک به ارزش حدود ۹ میلیارد ریال در خراسان جنوبی خصوص ۹۲۸ حلقه انواع لاستیک است.
وی افزود: پرونده واحد متخلف تحت عنوان تخلف احتکار به ارزش ریالی بالغ بر ۸ میلیارد و ۹۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از همه فعالان اقتصادی اعم از صنفی و غیر صنفی که نسبت به نگهداری کالا اقدام می‌کنند خواست هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبار‌ها و ورودی و خروجی کالا‌ها در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.
تهوری افزود: معدود افراد سودجو که بخواهند در شرایط فعلی بازار با عدم عرضه نسبت به احتکار کالا و یا گرانفروشی در این خصوص اقدام کنند، هشدار داد و تاکید کرد با قاطعیت با متخلفین در این خصوص برخورد خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم در گزارش تخلفات از هم استانی‌ها خواست انبار‌ها و محل‌های مشکوک نگهداری کالا را به ستاد خبری ۱۲۴ بازرسی اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده