تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۸
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۲۵۳۵۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جریمه ۴ میلیاردی احتکار لاستیک در شهرستان ری وصول شد

‌می‌متالز - احمد جعفری نسب گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در مورد کشف تعداد ۴۰ هزار و ۸۷۲ حلقه انواع لاستیک سبک...

به گزارش می‌متالز، احمد جعفری نسب گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در مورد کشف تعداد ۴۰ هزار و ۸۷۲ حلقه انواع لاستیک سبک و سنگین از یک انبار، پرونده‌ای در این مورد تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گفته‌ی مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا و الزام به فروش در شبکه رسمی و پرداخت جریمه محکوم کرد.

جعفری نسب گفت: این رای پس از انجام مراحل قانونی به اجرای احکام تعزیرات حکومتی ارسال و جریمه وصول شد.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه‌های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

منبع: سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز

عناوین برگزیده