تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۱
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۲۹۴۷۲۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افتتاح اولین پروژه از مرکز جوار کارگاهی مجتمع مس شهربابک

‌می‌متالز - کارگاه جوشکاری آرگون با اعتبار قریب ۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، کارگاه جوشکاری آرگون، جوشکاری co۲ و جوشکاری برق به عنوان اولین پروژه از مرکز جوار کارگاهی مجتمع مس شهربابک در مرکز فنی و حرفه‌ای شهربابک افتتاح شد.

محلاتی رییس مرکز فنی و حرفه‌ای شهربابک در حاشیه افتتاح این کارگاه گفت: مرکز جوار کارگاهی مجتمع مس شهربابک به منظور ارتقا سطح مهارتی کارکنان و شهروندان در مرکز فنی و حرفه‌ای شهربابک ایجاد شده است و کارگاه جوشکاری آرگون، جوش co۲ و جوش برق با اعتبار قریب ۳ میلیارد تومان توسط مجتمع مس شهربابک ایجاد و به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: از آنجایی که برخی مهارت‌های مورد نیاز مجتمع مس شهربابک و سایر کارخانجات صنعتی در شهربابک وجود ندارد، کارکنان مجتمع مس و شهروندان داوطلب می‌توانند در مرکز جوار کارگاهی مجتمع مس شهربابک آموزش‌های لازم در این خصوص را فرا گیرند.

محلاتی عنوان کرد: دوره‌های آموزش جوشکاری آرگون و co۲ در سایر شهر‌ها با قیمت‌هایی قریب ۷ میلیون تومان برگزار می‌شود، اما طبق توافقات صورت گرفته، شهروندان عادی می‌توانند به صورت رایگان در مرکز جوار کارگاهی مجتمع مس شهربابک آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

افتتاحیه این کارگاه با حضور معاونت مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمان، مدیر مجتمع مس شهربابک، معاونت پشتیبانی و تنی چند از مدیران مجتمع مس شهربابک همراه بود.

عناوین برگزیده