تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۲۴
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۲۹۴۸۹۰
سرویس خبر : اجتماعی
فرماندار رفسنجان:

مدیران مس نگاه مهربانانه‌تری به باشگاه رفسنجان داشته باشند

‌می‌متالز - فرماندار رفسنجان از مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران درخواست کرد نگاه مهربانانه‌تری به باشگاه مس رفسنجان داشته باشند.

به گزارش می‌متالز، حسین رضایی شامگاه ۱۳ اسفندماه در جشن روز جوان در تالار خیام دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان، اظهار کرد: از زحماتی که در سنوات قبل و در زمان فعلی برای باشگاه مس رفسنجان کشیده شده تشکر می‌کنیم، موضوع مهم دیگر این‌که هر جا به جوانان اعتماد کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم.

وی بیان کرد: فوتبال پول زیادی را می‌بلعد و هزینه‌های زیادی برای این ورزش می‌شود و ناگزیریم که این هزینه‌ها را بدهیم چرا که تیم‌های لیگ برتر این هزینه‌ها را می‌دهند و ما نیز برای موفقیت تیم شهرمان باید این هزینه‌ها را انجام دهیم تا تیم نتیجه بگیرد.

وی برای نمونه به برگزاری مسابقات شطرنج در رفسنجان با حضور تعداد زیادی ورزشکار و سرجمع هزینه ۳۰ میلیون تومان یاد کرد و افزود: در ۳۰ هیئت ورزشی شهرستان هزینه‌ای که می‌شود نتایج بهتر و جمعیت بیشتری را دربر می‌گیرد.

فرماندار رفسنجان با بیان این‌که مس رفسنجان را با فوتبال می‌شناسند هر چند در سایر رشته‌های ورزشی نیز نتایج قابل قبولی گرفته شده، ادامه داد: نگاه مدیران مس به باشگاه مس رفسنجان باید مهربانانه‌تر شود، در مسائل مالی باشگاه خصوصا دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس و مهندس احمدی مدیر مجتمع مس کنار باشگاه قرار بگیرند و کمک کنند تا این مسائل رفع شود.

رضایی در ادامه اظهار کرد: باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان نیز انصافاً خوب کار کرده و این باشگاه به همراه باشگاه مس دو ظرفیت برای شهرستان رفسنجان هستند که در کنار اداره ورزش و جوانان برای ورزش شهرستان کار می‌کنند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به وجود ۱۴ هزار جوان ورزشکار در این شهرستان، یادآور شد: استعداد‌های خوبی داریم که باید به آن‌ها کمک کنیم چرا که هر یک استعداد دعوت به تیم ملی را دارند.

رضایی در ادامه به ناداوری‌ها علیه تیم مس رفسنجان نیز اشاره کرد و گفت: گاهاً ناداوری‌هایی می‌شود و در برخی بازی‌ها حق مس رفسنجان خورده می‌شود. در بازی با ملوان به فوروارد تیمشان گفته بودند خودت را بینداز پنالتی را می‌گیریم! در این حد تابلو بود و جیغ می‌زد که همه کارشناسان بر این اشتباه صحه گذاشتند. امیدواریم این مسائل تکرار نشود

وی در پایان گفت: امیدوارم ورزش شهرستان با برنامه‌ریزی خوب و همدلی شاهد پیروزی بیشتری باشد، دنیای موفقیت با دنیای لذت تفاوت دارد و ورزشکاران سختی‌های خاص خود را دارند تا به سطح بالاتر برسند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده