تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۲
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۹۴۹۳۲

کاهش تردد ناوگان حمل بار معادن در ایام نوروز

‌می‌متالز - فرماندار بافق: تردد ناوگان حمل بار معادن در جاده‌های شهرستان در ایام نوروز به حداقل می‌رسد تا تردد برای سواری‌ها آسان‌تر باشد.

به گزارش می‌متالز، محمدعلی صمیمی در شورای ترافیک بافق گفت: ۴۹۰ کیلومتر راه‌های مواصلاتی در بافق وجود دارد که بخشی از آن به استان کرمان و بخشی به یزد و بهاباد منتهی می‌شود.

وی افزود: تردد ناوگان حمل بار معادن در جاده‌های شهرستان طبق سال‌های گذشته در ایام نوروز به حداقل می‌رسد تا تردد برای سواری‌ها آسان‌تر باشد.

فرماندار بافق تصریح کرد: با احداث ایستگاه‌هایی با عنوان نوروزگاه در محور‌های مواصلاتی شهرستان، علاوه بر ارائه خدمات موردنیاز بین جاده‌ای به مسافران، کاهش تصادفات با استراحت رانندگان رقم می‌خورد.

وی از افزایش گشت‌های ثابت و سیار نامحسوس پلیس خبر داد و اظهار داشت: این اقدامات که با هدف ایمنی و سلامت مسافران و رانندگان صورت می‌گیرد از ۱۵ اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

صمیمی ادامه داد: با توجه به تعطیلات نیمه شعبان پیش بینی می‌شود که از ۱۵ اسفند شاهد ورود مسافران باشیم و از ۲۵ اسفند تا قبل از ماه مبارک رمضان، ورود مسافران افزایش بیشتری پیدا کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده