تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۲۹۴۹۹۸
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان:

راه‌آهن بوشهر تکمیل شود/ لزوم توسعه راه‌ها و زیرساخت‌های درمانی

‌می‌متالز - نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان خواستار توسعه اشتغال و رفع بیکاری در استان شد و گفت: انتظار می‌رود راه‌آهن بوشهر - شیراز تکمیل شود.

به گزارش می‌متالز، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح جمعه در دیدار رئیس جمهور با مردم دشتی اظهار داشت: این دیار به علم و ادب شناخته می‌شود و عالمانی بزرگ در این منطقه زیسته‌اند که مردم از آن‌ها بهره برده‌اند.

وی با گرامیداشت مقدم رئیس جمهور به شهرستان دشتی اضافه کرد: خورموج و این منطقه عالم خیز و فرهنگ پرور از نظر فرهنگی دارای شاخصه‌های بالایی قبل از پیروزی انقلاب تاکنون بوده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان با اشاره به افتتاح پروژه‌های بزرگ در استان بوشهر با حضور رئیس جمهور افزود: شاهد اهتمام ویژه دولت و رئیس جمهور برای خدمت به مردم هستیم.

وی تاکید کرد: دشمنان هر روز مشکل جدیدی ایجاد می‌کنند، ولی نور خدا و نور انقلاب و نظام اسلامی و نور رهبر انقلاب و نور خدمت‌گزاران مردم را نمی‌توانند خاموش کنند. این‌ها دست و پا می‌زنند، ولی پیروزی نهایی با انقلاب اسلامی خواهد بود.

آیت‌الله حسینی بوشهری بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های فراوانی است؛ هم‌جواری با خلیج فارس، صید و صیادی، تجارت و بازرگانی، نفت، گاز و پتروشیمی، کشاورزی، شیلات، معاون، نیروگاه هسته‌ای و. از این ظرفیت‌ها است.

وی تاکید کرد: استانی با این ظرفیت انتظاراتی از رئیس جمهور خود دارد، ولی این انتظارات خیلی بالا نیست و با همت دولت این مشکلات حل‌شدنی است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان افزود: رفع مشکل آب، توسعه اشتغال و حل مساله بیکاری، توسعه راه‌ها، بهبود وضعیت بهداشت و درمان در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان بوشهر اضافه کرد: باید شاخص‌های یک شهرستان برخوردار نصیب دشتی شود و زمینه توسعه همه‌جانبه فراهم شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری توجه به مسائل معیشتی مردم را یک ضرورت دانست و افزود: حمل و نقل و راه‌آهن یکی از مطالبات بحق مردم استان است که انتظار داریم تکمیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده