تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۴۸
بازدید: ۵۱
کد خبر: ۲۹۵۱۳۸
معاون فرماندار خبر داد:

عملیات تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن ساوه در آستانه اجرا/ پیگیری افزایش سهمیه بلیت

‌می‌متالز - حسنی، اظهار کرد: با عنایت به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور و پیرو بازدید میدانی نماینده این شرکت در استان مرکزی از محل ایستگاه راه آهن شهر ساوه، پیمانکار مربوط به احداث ساختمان نمازخانه و تکمیل ساختمان یگان و پاسگاه انتظامی و نیز ساختمان‌های جانبی ایستگاه راه آهن ساوه تعیین شده است.

به گزارش می‌متالز، وی در خصوص افزایش سهمیه بلیت قطار راه آهن ساوه نیز گفت: موضوع افزایش سهمیه بلیط مسافری نیز از طریق حوزه معاونت مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران در دست پیگیری است و مقرر شده که سهمیه بلیت قطار برای شهروندان ساوجی در مسیر ریلی همدان- ساوه-مشهد و بالعکس افزایش یابد.

معاون فرماندار ساوه با بیان اینکه ایستگاه راه آهن ساوه در مسیر ریلی غرب کشور قرار دارد، اظهار کرد: راه آهن مشهد- ساوه - همدان با هدف ایجاد کوتاه­ترین مسیر ریلی بین این شهر‌ها و پس از آن اتصال به مسیر راه آهن ریلی غرب کشور و در ادامه تا مرز خسروی و راه آهن کشور‌های همسایه احداث شده است.

وی افزود: ایستگاه راه آهن ساوه در ۱۰ کیلومتری این شهر احداث شده و بهره‌برداری از آن نقش بسزایی در تسریع ارتباط جاده­‌ای بار و مسافر داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده