تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۵
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۹۵۲۵۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تجلیل از مشتریان ماندگار سیمان داراب

‌می‌متالز - با حضور مدیرعامل شرکت سیمان داراب و اعضای تیم مدیریت فنی، کیفی و فروش سیمان داراب، از عاملین برتر این شرکت تقدیر شد.

به گزارش می‌متالز، عاملین برتر، بعنوان مشتریان ماندگار و بخشی از خانواده بزرگ سیمان داراب در ١۴ اسفند ١۴٠١ در هتل زندیه شیراز، میهمان مدیریت سیمان داراب بودند و این دیدار صمیمی، فرصت مغتنمی برای بررسی عملکرد یک‌سال گذشته و کنکاش در پیشنهاد‌های موجود بمنظور بهبود امور بود.


حاضرین در این جلسه، با بیان نقطه‌نظراتشان در باب همکاری‌های طولانی‌مدت خود با سیمان داراب، پیشنهادها، راهکار‌ها و درخواست‌های مدنظر خود را در حوزه‌های مختلف از قبیل مسائل حوزه حمل و نقل مطرح نمودند.

دکتر سام بیرانوند در این مراسم ضمن تاکید بر حاشیه سود منطقی برای عاملین، با اشاره به شرایط اقتصادی جاری و اهتمام ویژه سیمان داراب به مقوله مسئولیت‌های اجتماعی و اخلاقی نسبت به مشتریان و همچنین منطقه‌ی استقرار، کسب نتایج فعلی را حاصل تلاش مستمر و هم‌افزایی همه عوامل دانست و افزود با طرح پیشنهادات سازنده و حمایت و اراده جدی که در سطح مدیریت ارشد سازمان وجود دارد، قطعاً می‌توانیم در سال پیش رو شاهد نتایج بهتری نیز باشیم.

در این مراسم، علاوه بر عاملین برتر سیمان داراب، میهمانان ویژ‌ه‌ای از قبیل: هیئت مدیره و رئیس انجمن بتن استان فارس، رئیس اتحادیه مصالح‌فروشان شیراز، هیئت مدیره مصالح‌فروشان مرودشت، مدیران شرکت‌های بتن فارس، شرکت حمل و نقل امید سیمان داراب و رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل داراب و زرین‌دشت حضور داشتند.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده