تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۲
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۲۹۵۳۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
روابط عمومی اداره کل صمت استان آذربایجان غربی

انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در ۲۰ اسفند برگزار می‌شود

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در گفتگو با صدا وسیمای مرکز آذربایجان غربی اظهار کرد:انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور روز شنبه ۲۰ اسفند ماه سال جاری برای اولین بار در ۲ شعبه برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، عبدالحمید سرتیپی گفت: انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور روز شنبه ۲۰ اسفند ماه سال جاری برای اولین بار در ۲ شعبه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراحل ثبت نام از کاندیدا‌های دهمین دوره انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور از ۴ بهمن ماه سال جاری آغاز و در ۱۶ بهمن پایان یافت.

سرتیپی خاطرنشان کرد: در این دوره ۵۸ نفر کاندیدا برای انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان آذربایجان غربی ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی اسناد و مدارک ثبت نام کنندگان توسط هیأت نظارت کشوری ۳۳ نفر واجد شرایط حضور در انتخابات معرفی شدند.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تأکید کرد: امسال برای رفاه حال اعضای محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان انتخابات در ۲ شعبه برگزار خواهد شد، یک شعبه اخذ رای در شهرستان ارومیه و یک شعبه نیز در منطقه آزاد تجاری ماکو فعال خواهد بود.

سرتیپی اضافه کرد: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی نقش اساسی در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور و استان ایفاء می‌کند و همچنین اتاق بازرگانی به عنوان هماهنگ کننده انجمن‌ها و شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت محسوب می‌شود انتخابات آن نیز از حساسیت زیادی برخوردار است در همین راستا تمامی آئین نامه ها، دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های ثبت نام، تبلیغات و نحوه برگزاری انتخابات را بصورت واضح برای تمام کاندیدا‌ها تشریح شده است.

در استان آذربایجان غربی برابر لیست اعلامی اتاق ایران ۶۴۷ نفر از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه شرایط شرکت در انتخابات دهمین دوره این اتاق را دارا بوده و برای انتخاب ۵ نفر در حوزه صنعت، ۵ نفر در حوزه بازرگانی، ۳ نفر در حوزه کشاورزی و ۲ نفر در حوزه معدن به مراکز اخذ رای در ارومیه و ماکو مراجعه خواهند کرد.

منبع: اداره کل صنعت معدن و تجارت استان آذبایجان غربی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده