تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۴۶
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۲۹۵۵۱۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
رحیمی مطرح کرد

انتقاد از مشکلات موجود در فرآیند ثبت‌نام ایران خودرو

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره مشکلات ایجاد شده در روند ثبت‌نام خودرو در طرح فروش فوری ایران خودرو، گفت: این وضعیت پذیرفتنی نیست و موجب آزار مردم است، در حال حاضر خرید خودرو به مشکلی برای مردم تبدیل شده و نباید با ایجاد مسائل حاشیه‌ای به این مشکلات دامن زد.

به گزارش می‌متالز، بهزاد رحیمی درباره طرح یکپارچه عرضه خودرو و انتشار خبر‌هایی مبنی بر اینکه نتیجه این قرعه‌کشی فروردین ماه اعلام می‌شود، گفت: نگه داشتن پول مردم در حساب‌های وکالتی تا بعد از عید نوروز منطقی نیست و وزارت صمت باید هرچه سریعتر نتیجه این قرعه‌کشی را تعیین کند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: باید نتیجه قرعه‌کشی هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا افراد درباره اینکه آیا تمایل دارند که خودرو خریداری کنند یا خیر، تصمیم‌گیری کنند.

وی اضافه کرد: برخی افراد برای شرکت در این قرعه کشی ناچار شدند که از دیگران پول قرض بگیرند تا بتوانند مبلغ اولیه را واریز کنند بنابراین نتیجه قرعه کشی باید پیش از عید مشخص شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: بلوکه شدن پول مردم تا بعد از عید معنایی ندارد و به منزله سواستفاده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین درباره مشکلات ایجاد شده در روند ثبت نام خودرو در طرح فروش فوری ایران خودرو، گفت: این وضعیت پذیرفتنی نیست و موجب آزار مردم است، در حال حاضر خرید خودرو به مشکلی برای مردم تبدیل شده و در این شرایط نباید با ایجاد مسائل حاشیه‌ای به این موضوع دامن زد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده