تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۰۵
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۲۹۵۶۰۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

ثبت‌نام ایران‌خودرو تا ساعت ۱۳ امروز تمدید شد/ قرعه‌کشی ساعت ۱۷

‌می‌متالز - با توجه به تأخیر در ارسال اطلاعات حساب وکالتی مشتریان توسط برخی از بانک‌ها، گروه صنعتی ایران‌خودرو زمان تعیین برندگان طرح فروش فوق‌العاده را از ساعت ۱۱ به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول و مهلت نام‌نویسی را تا ساعت ۱۳ تمدید کرد.

به گزارش می‌متالز، با توجه به تأخیر در ارسال افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده برخی از متقاضیان توسط بانک‌های عامل و یا ارسال اطلاعات ناقص، گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌منظور ایجاد شرایط برابر برای تمامی متقاضیان، زمان تعیین برندگان در این طرح را به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول کرد تا مشتریانی که در روز گذشته نسبت به افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی اقدام کرده‌اند، فرصت کافی برای ثبت‌نام داشته باشند.

این گزارش در عین حال می‌افزاید، زمان افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی تمدید نمی‌شود و صرفاً متقاضیانی که تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۰ اسفندماه به افتتاح حساب اقدام کرده‌اند، امکان نام‌نویسی خواهند داشت.
براساس این گزارش، مراسم تعیین برندگان به‌صورت مستقیم از طریق پایگاه اینترنتی ایران‌خودرو به‌نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به‌نشانی ikco_ir به‌صورت مستقیم پخش خواهد شد.
گفتنی است، تاکنون نزدیک به دو میلیون نفر نسبت به نام‌نویسی اقدام کرده‌اند و سایر متقاضیان نیز تا ساعت ۱۳ امروز مهلت دارند تا نسبت به ثبت‌نام اولیه در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به‌نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده