تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۲۹۵۵۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
با تلاش کارکنان فولاد مبارکه؛

رکورد تولید تختال در فولاد مبارکه شکسته شد

‌می‌متالز - شرکت فولاد مبارکه ۱۲ روز مانده به پایان سال با عبور از رکورد سالانه سال ۹۹ به میزان ۷ میلیون و ۳ هزار تن تختال، توانست رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

به گزارش می‌متالز، همزمان با سالروز تولد امام زمان (عجل‌الله) کارکنان فولاد مبارکه در سالی که از سوی رهبر انقلاب با شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین مزین شده، رکورد تولید تختال را در این شرکت جابجا کردند.

بدین ترتیب، فولاد مردان فولاد مبارکه، با عبور از مرز تولید تختال که در سال ۱۳۹۹ به میزان ۷ میلیون و ۳ هزار تن به‌دست آمده بود، برگ زرین دیگری را در تاریخ صنعت فولاد ایران به ثبت رسانند.

شایان ذکر است، ثبت این رکورد تاریخی، علی‌رغم محدودیت‌های انرژی نظیر برق و گاز و فولاد مبارکه با تدابیر مختلف، ذخیره‌سازی مواد اولیه و آهن اسفنجی در اسفند ماه سال گذشته و همچنین برنامه‌ریزی بهینه در تولید و انجام تعمیرات اساسی خطوط در زمان‌هایی که با محدودیت مصرف انرژی مواجه بود؛ به‌دست آمد.

 ایران هم‌اکنون در آخرین رتبه‌بندی، جایگاه نهم را در بین فولادسازان دنیا به‌دست آورد که گروه فولاد مبارکه با تولید بیش از یک‌سوم فولاد کشور، در کسب این افتخار سهمی قابل توجه دارد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده