تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۳
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۲۹۵۹۹۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

آگهی مناقصه یک مرحله‌ای شرکت صبا فولاد خلیج فارس

‌می‌متالز - شرکت صبا فولاد خلیج فارس در نظر دارد «خدمات انجام عملیات خاکی محدوده کارخانه احیا شماره ۲» را از طریق برگزاری مناقصه یک مرحله‌ای به پیمانکاران واجد شرایط (رتبه ۲ رشته راه و باند) محول نماید؛ لذا از کلیه اشخاص حقوقی که در این حوزه فعالیت دارند، دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس: بندرعباس، کیلومتر ۱۳ بزرگراه شهید رجایی، منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، شرکت صبافولاد خلیج فارس، به دبیرخانه کمیسیون معاملات مراجعه نمایند.

به گزارش می‌متالز، شرکت صبا فولاد خلیج فارس در نظر دارد «خدمات انجام عملیات خاکی محدوده کارخانه احیا شماره ۲» را از طریق برگزاری مناقصه یک مرحله‌ای به پیمانکاران واجد شرایط (رتبه ۲ رشته راه و باند) محول نماید؛ لذا از کلیه اشخاص حقوقی که در این حوزه فعالیت دارند، دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس: بندرعباس، کیلومتر ۱۳ بزرگراه شهید رجایی، منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، شرکت صبافولاد خلیج فارس، به دبیرخانه کمیسیون معاملات مراجعه نمایند.

نحوه دریافت اسناد مناقصه

۱-واریز مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال بابت خرید اسناد به شماره حساب ۱۰۳۶۲۰۳۵۹۱ و شماره شبا IR۵۷۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۳۶۲۰۳۵۹۰۰۱ نزد بانک رسالت گلشهر بندرعباس به نام شرکت صبا فولاد خلیج فارس.

۲-ارسال نامه اعلام آمادگی که در آن ایمیل رسمی آن شرکت همراه با شماره تماس با کارشناس مربوطه ذکر شده باشد. به علاوه فیـش واریزی میبایست به دبـیرخانه کمیسیون معـاملات به آدرس ایمیل زیر با موضـوع اعـلام آمادگی برای شرکت در مناقصه خدمات انجام عملیات خاکی محدوده کارخانه احیا شماره ۲ ارسال گردد.
Email: tco@sabasteel.co

پس از دریافت فیش‌های ارسالی، اسناد مناقصه، قرارداد و تمامی تغییرات احتمالی از طریق ایمیل به مناقصه‌گران ارسال و اعلام خواهد شد.

تضمین شرکت در مناقصه:

ضمانتنامه بانکی جهت شرکت در مناقصه به مبلغ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ (پنج میلیارد ریال)

جدول زمانی انجام مناقصه:

از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می‌آید پس از دریافت اسناد مناقصه، پیشنهاد خود را در سه پاکت جداگانه (شامل ضمانت‌نامه بانکی، اسناد فنی و پیشنهاد قیمت) مهر و موم شده، مطابق با جدول زمانی مناقصه تا ساعت ۱۶ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ به آدرس ذیل تسلیم نمایند.

آدرس جهت تسلیم اسناد:

استان هرمزگان، بندرعباس، کیلومتر ۱۳ جاده بندر شهید رجایی، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، مجتمع صبا فولاد خلیج فارس، واحد حراست

متقاضیان برای آگاهی بیشتر میتوانند در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۷۷۰۰۸۷۷ (مهندس نجومی، داخلی ۵۷۱ اطلاعات فنی، بازرگانی) و ۰۷۶۳۱۰۰ داخلی ۲۵۲۵ (مهندس عزیزی، اطلاعات فنی، بازرگانی) تماس حاصل نمایند.

شـایان ذکر است به پیشنهادهائی که دارای شرایط مشخص شده در مناقصه نبوده و همچنین خارج از زمان و مکان مقرر ارسال گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هزینه انتشار آگهی درج شده در روزنامه به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

آگهی مناقصه یک مرحله‌ای شرکت صبا فولاد خلیج فارس

منبع: صبح ساحل نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده