تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۹۵۹۹۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت آکپا ایران مطرح کرد:

مشتری مداری، سرلوحه کار شرکت آکپا ایران

‌می‌متالز - غلامرضا حکیمی مدیرعامل شرکت آکپا ایران در ششمین جشنواره حامیان مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکننده پروفیل آلومینیومی در بخش خصوصی است، گفت: آکپا ایران در تولید پروفیل‌های اختصاصی آلومینیوم نرمال و ترمال بریک فعالیت دارد و از نظر تنوع محصول، دارای ۴ هزار نوع پروفیل هستیم.

به گزارش می‌متالز، وی با اشاره به اینکه این شرکت فعالین خود را از سال ۸۷ شروع کرد، افزود: در این چندین سال به صورت متمادی به عنوان برند برتر کشور در حوزه تولید پروفیل دوره انتخاب شدیم.

وی با بیان اینکه آکپا ایران علاوه بر تامین نیاز پروفیل داخل کشور به کشور‌های اروپایی نیز صادرات دارد، ادامه داد: مشتری مداری همواره سر لوحه کار ما در شرکت آکپا ایران بوده است.

شایان ذکر است، ششمین جشنواره اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان، مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و همچنین مسئولان استانی در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار شد.

این گزارش می‌افزاید، ۵۲ واحد تولیدی و خدماتی در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند و شرکت آکپا ایران نیز شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده شد.

منبع: آژانس خبری تحلیلی نصر

عناوین برگزیده