تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۲۹۶۰۵۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید استاندار کرمانشاه از کارخانه سیمان سامان

‌می‌متالز - استاندار کرمانشاه عصر روز پنج شنبه از کارخانه سیمان سامان بازدید کرد و پیگیر توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی این کارخانه شد.

به گزارش می‌متالز، استاندار کرمانشاه عصر روز پنج شنبه از کارخانه سیمان سامان بازدید کرد و پیگیر توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی این کارخانه شد.

دکتر محمد طیب صحرایی؛ در جریان این بازدید از همه بخش‌های کارخانه از جمله واحد پاکت سازی بازدید کرد و به کارگران آن خداقوت گفت. مهندس جواد مدلل، رئیس گروه صنعتی مدلل و رییس هیات مدیره صنایع سیمان سامان هم آخرین وضعیت فعالیت، میزان تولید، دغدغه‌ها و موانع رونق و توسعه تولید این کارخانه را برای استاندار تشریح کرد.

سیمان سامان در ۱۵ کیلومتری شهر کرمانشاه، از سال ۱۳۸۹ فعالیتش را آغاز و برای ۹۹۶ نفر اشتغالزایی کرده است. این کارخانه سالانه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن سیمان و کلینکر تولید می‌کند که بخشی از آن به کشور‌های خارجی صادر می‌شود.

پنج درصد سیمان کشور توسط “صنایع سیمان سامان” و “سیمان غرب” در استان کرمانشاه تولید می‌شود.

همچنین واحد پاکت سازی صنایع سیمان سامان که در زمان تحریم‌های غرب احداث و سال گذشته بهره برداری شده است، سالانه ۹۰ میلیون قطعه پاکت تولید و بخش زیادی از آن را صادر می‌کند. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و رییس و نایب رییس خانه صنعت استان هم در این بازدید حضور داشتند.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده