تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۹
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۲۹۶۲۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بشیری در تذکر شفاهی مطرح کرد

ضرورت تلاش تیم اقتصادی دولت برای تقویت ارزش پول ملی در جهت حمایت از اقشار کم درآمد

‌می‌متالز - نماینده مردم پاکدشت در مجلس ضمن ارزیابی مثبت از اقدام دولت در جهت کاهش قیمت سکه و ارز از تیم اقتصادی دولت خواست تا با تقویت ارزش پول ملی از اقشار کم درآمد جامعه حمایت کند.

به گزارش می‌متالز، فرهاد بشیری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: توافق ایران و عربستان اقدام شایسته‌ای است، جا دارد از دستگاه دیپلماسی و شورای عالی امنیت ملی و مسوولان عراق، عمان و چین که در این زمینه تلاش کردند قدردانی کنیم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس ادامه داد: این مدل توافقات بسیار مطلوب بوده و خیلی از فرصت‌های خباث‌آلود استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران را از بین خواهد برد بنابراین به دستگاه دیپلماسی تأکید می‌کنم با حفظ عزت، حکمت و مصلحت در خصوص ارتباطات بیشتر با سایر کشور‌ها به ویژه همسایگان اقدام کند.

وی تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت باید تلاش کند اقدامات فوری به ویژه در خصوص تقویت ارزش پول ملی و کاعش قیمت ارز و سکه انجام شود. با عنایت به اینکه در این ایام شیب نزولی کاهش قیمت ارز و سکه برای ساماندهی این بازار آغاز شده است می‌طلبد اقدامات فوری‌تری در این زمینه انجام شود.

بشیری تأکید کرد: اقتصاد کشور به خصوص اقشار حقوق بگیر، کارگران، بازنشستگان و کارمندان نیاز به حمایت دارد چرا که سرمایه‌های مردم با کاهش ارزش پول ملی دود می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان از وزیر آموزش و پرورش خواست تا روند اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان را تسریع کند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده