تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۲۸
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۹۶۲۸۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور ۶۶ درصد از سهامداران انجام شد؛

تصویب بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس کشور از محل سود انباشته در مجمع عمومی فوق‌العاده فولاد مبارکه

‌می‌متالز - بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس کشور از محل سود انباشته در مجمع عمومی فوق‌العاده فولاد مبارکه امروز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه، ساعت ۰۹:۰۰ صبح با حضور ۶۶ درصد از سهام‌داران این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، امروز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه، ساعت ۰۹:۰۰ صبح با حضور ۶۶ درصد از سهام‌داران در سالن اجتماعات نگین نقش جهان برگزار و طی آن بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس کشور از محل سود انباشته به تصویب رسید.

در این مجمع، امیرهادی یعقوبی، به‌نمایندگی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، به‌عنوان رئیس مجمع، روح‌الله سلحشوری به نمایندگی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی (سهام عدالت) و سعید محمدی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه رفاه به‌عنوان ناظران مجمع و مهدی کویتی به‌عنوان دبیر مجمع، به‌عنوان اعضای هیات‌رئیسه این مجمع انتخاب شدند.

افزایش سرمایه این شرکت با اکثریت آرای حاضرین، از مبلغ ۵۳۰ هزار میلیارد ریال به ۸۰۰ هزار میلیارد ریال معادل ۵۰.۹۴ درصد به تصویب رسید و رکورد بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس کشور رقم خورد.

این جلسه از طریق وبسایت شرکت فولاد مبارکه برای سهامداران به صورت پخش زنده به نمایش گذاشته شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده