تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۰
بازدید: ۷۴
کد خبر: ۲۹۶۳۲۱
سرویس خبر : اجتماعی
رئیس شورای شهر خبر داد:

اجرای طرح محله به محله در ۲۶ نقطه شهر سیرجان

‌می‌متالز - رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان از اجرای طرح محله به محله در ۲۶ نقطه شهر سیرجان خبر داد و گفت: شهرداری این شهر با شرکت گل‌گهر برای اجرای آسفالت معابر سطح شهر، تفاهم‌نامه امضا کرده است.

به گزارش می‌متالز، حسن خدامی‌پور اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌های گسترده شهرداری سیرجان در حوزه عمرانی و فرهنگی با جدیت و تلاش بیشتری در حال انجام است که بخشی از آن در آستانه نوروز برای استفاده شهروندان و مسافران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه شورا و شهرداری امسال با مشکلاتی مواجه بودند، مجموعه مدیریت شهری با برنامه‌ریزی دقیق و منظم فعالیت‌ها و خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی انجام داده است تا در ایام نوروز حتی‌الامکان شهروندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان با اشاره به بهره‌برداری از فاز یک بلوار شیراز و انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری سیرجان با شرکت گل‌گهر برای آسفالت معابر سطح شهر تصریح کرد: طرح‌هایی همچون مجموعه آبی دلفین با همکاری شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و فاز دوم بلوار شیراز در حال انجام است و مشکل آسفالت سیرجان نیز با همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با گل‌گهر رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه چند مجموعه فرهنگی به نام‌های گذر خانواده، گذر شهروند، گذر غذا، روشنایی پارک فردوسی (۱۷ شهریور)، پارک مسافر و بعضی از معابر در حال انجام است، افزود: گذر خانواده و پارک واقع در شرق پارک بانوان در ایام نوروز افتتاح خواهد شد.

خدامی‌پور با بیان اینکه بعضی از پروژه‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: طرح محله به محله در ۲۶ نقطه شهر اجرا می‌شود و احداث پارک مسافر شماره دو که همزمان با روز درختکاری کلنگ آن به زمین خورد نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان با بیان اینکه مسوولان باید در مسیر شهدا گام بردارند، گفت: شهدا جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و برای ادای دین به اسلام، خون خود را نثار وطن کرده‌اند.

خدامی‌پور تصریح کرد: همه مسوولان باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند تا شرمنده شهدا نباشند.

منبع: خبرگزاری ایمنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده