تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۳
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۲۹۷۱۳۱
سرویس خبر : اجتماعی
گردان ۱۰۹ امام حسین (علیه السلام)

اردوی خانوادگی راهیان پیشرفت در راستای آشنایی با صنعت فولادسازی

‌می‌متالز - به جهت افزایش سطح آشنایی بسیجیان با صنعت فولاد و فولاد سازی برنامه اردوی خانوادگی راهیان پیشرفت در راستای آشنایی با صنعت فولادسازی همراه با دیگر برنامه‌های فرهنگی با حضور کلیه نیرو‌های پایور و بسیجی در محل صنعت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، فرمانده گردان ۱۰۹ امام حسین علیه السلام گفت: لازمه این امر آن است که اقدامات مختلفی انجام دهیم از جمله اینکه بسیجیان را با دستاورد‌های جمهوری اسلامی آشنا کنیم، لازم است بسیجیان ببینند که در صنعت در چه جایگاهی بودیم و الان در چه جایگاهی قرار داریم.

این فرمانده افزود: در این بازدید نیرو‌ها با فرآیند تولید صنعت فولاد و دیگر محصولات بدست آمده از همین فولاد مثل: محصولاتی مثل انواع محصولات فولادی نورد گرم دیده، فولادی سرد دیده، فولادی قلع اندود شده، محصولات فولادی گالوانیزه شده و فولادی روکش رنگی از نزدیک آشنا شدند.

وی در پایان گفت: کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، در تاریخ ۳۲ دی ماه ۱۳۷۱ احداث شد. موقعیت جغرافیایی دقیق این کارخانه، در ۷۵ کیلومتری جنوب غربی در شهر اصفهان است، ساخت مجتمع فولاد مبارکه، با هدف توسعهٔ ذوب آهن اصفهان مطرح شد. اما بعد از انقلاب، به صورت یک شرکت مستقل از ذوب آهن، اجرا شد.

اردوی خانوادگی راهیان پیشرفت در راستای آشنایی با صنعت فولادسازی

اردوی خانوادگی راهیان پیشرفت در راستای آشنایی با صنعت فولادسازی

منبع: خبرگزاری بسیج

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده