تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۵۸
کد خبر: ۲۹۷۷۵۴
سرویس خبر : اجتماعی

مشارکت ذوب آهن اصفهان در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان لنجان

‌می‌متالز - جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان لنجان با حضور ائمه جمعه، فرماندار، مسوولین ادارات و مردم نیکوکار این شهرستان و تعدادی از مسوولین ذوب آهن اصفهان، پنج شنبه ۱۷ فروردین در تالار فیل سفید لنجان برگزار گردید.

به گزارش می‌متالز، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن اصفهان در این مراسم گفت: این مجتمع عظیم صنعتی در نیم قرن گذشته به مسوولیت‌های اجتماعی خود به ویژه جهت مردم منطقه متعهد بوده و فعالیت‌های زیرساختی مهمی از جمله ساخت اتوبان اصفهان-ذوب آهن، بیمارستان شهید مطهری، ورزشگاه بزرگ فولاد شهر و ... انجام داده و در فعالیت‌های خیریه و عام المنفعه نیز مشارکت فعالی دارد.

وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی در کنار تولید، توجه به محیط زیست را در اولویت قرار داده و با ایجاد ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز دست کاشت، گام مهی در این جهت برداشته است.

وی ضمن اهداء کمک نقدی از سوی ذوب آهن اصفهان جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: این خانواده بزرگ از سه دهه گذشته با ایجاد موسسه خیریه والفجر جهت کمک به نیازمندان فعالیت نموده و ماهانه مقداری ازحقوق کارکنان شرکت به این امر اختصاص می‌یابد.

مشارکت ذوب آهن اصفهان در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان لنجان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده