تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۸
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۳۰۲۲۹۳
سرویس خبر : اجتماعی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت درگذشت پدر گرانقدر شهیدان معظم، ضیایی قهنویه

‌می‌متالز - محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی درگذشت پدر گرانقدر شهیدان گرانقدر «ضیایی قهنویه» را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی به شرح زیر درگذشت پدر گرانقدر شهیدان گرانقدر «ضیایی قهنویه» را به خانواده ایشان تسلیت گفت:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

خانواده محترم شهیدان والامقام ضیایی قهنویه

سلام علیکم

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به روشنی بیان فرمودند: "ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌های شهداست. این را همه‌ی ملت ما باید بدانند. هرچه ما عزت به دست بیاوریم، هرچه پیشرفت به دست بیاوریم، مرهون خون شهدای عزیز شما، این جگرگوشه‌های شماست. این‌ها بودند که به ما، به کشورشان، به ملتشان، به اسلام عزت دادند. این را همه باید قدر بدانند"

مرحوم «حاج محمد ضیایی قهنویه»، پدر شهیدان والامقام «خدابخش، اصغر، محمد و مجید ضیایی قهنویه» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. بدون شک، ایمان و همت والای شهدای معظّم، ریشه در اعتقادات محکمی دارد که از سوی والدین محترم آنان رشد نموده و بی شک نقش پدران گرانقدر این اسوه‌های ایثار و مقاومت نقشی انکار نشدنی و اساسی بوده است.

خانواده بزرگ شرکت فولاد مبارکه برای همیشه خود را مدیون شهدای گرانقدر و خانواده‌های محترم ایشان می‌داند و با کار و مجاهدت شبانه روز در جبهه صنعت کشور تلاش خواهد نمود تا ادامه دهنده راه آن عزیزان باشد و با حرکت در مسیر خودکفایی و استقلال میهنمان، قدردان ایثارگری‌های ایشان باشد.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده والامقام ضیایی و مردم شهیدپرور استان اصفهان و منطقه پیرامونی، از پروردگار متعال، علوّ درجات را برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان ارجمند مسألت دارم.

محمدیاسر طیب‌نیا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده