تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۵۰
بازدید: ۷۵
کد خبر: ۳۰۲۸۶۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
سرپرست شرکت «بن‌ماجد» در جریان بازدید از شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت‌های صادراتی فولاد مبارکه در بازسازی کشور عراق

‌می‌متالز - سرپرست شرکت «بن‌ماجد» در بصره از شرکت‌های تحت نظر وزارت صمت عراق در جریان بازدید از شرکت فولاد مبارکه گفت: همراه با شرکت نفت بصره، یکی از دو شرکت نفتی بزرگ در عراق و خاورمیانه، در جریان سفر به ایران به فولاد مبارکه آمدیم تا جهت عمران و بازسازی عراق با ظرفیت‌های ایران و به‌طور مشخص شرکت فولاد مبارکه آشنا شویم.

به گزارش می‌متالز، علی سلمان معلی سرپرست شرکت «بن‌ماجد» در بصره با تأکید بر اینکه شرکت بن‌ماجد در کار‌های سازندگی و عمرانی نظیر پل‌سازی و پروژه‌های نفتی در جنوب عراق فعالیت دارد، گفت: هدف ما از این بازدید در مرحله اول شروع همکاری و باز کردن مسیر‌هایی برای تعامل بیشتر بین دو کشور همسایه است تا بتوانیم این همکاری‌ها را روزبه‌روز افزایش دهیم و زمینه‌های همکاری بیشتر میان طرفین را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این شرکت همچنین در زمینه ساخت سازه‌ها، مخازن، فلنج و تجهیزات نفتی و پیمانکاری شرکت‌های نفتی وزارت صمت اقدامات گسترده‌ای در دست اجرا دارد، ازاین‌رو مصمم شدیم که از ظرفیت‌های کشور ایران به‌عنوان شریک تجاری بهره‌مند شویم.

سرپرست شرکت بن‌ماجد بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه را مسرت‌بخش خواند و افزود: مطمئناً ما می‌توانیم محصولات فولاد مبارکه را در بازسازی کشور عراق به کار گیریم؛ درعین‌حال با تبدیل کردن آن‌ها در صنایع نهایی به یکی از صادرکنندگان حوزه‌های یادشده تبدیل شویم.

وی تأکید کرد: پیش از این محصولات موردنیاز خود را از سایر کشور‌ها با هزینه‌های بالاتری که حمل‌ونقل به ما تحمیل می‌کرد، تأمین می‌کردیم؛ اما مطمئناً می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های صادراتی فولاد مبارکه ورق موردنیاز خود را با کیفیت بهتر و هزینه‌های حمل‌ونقل کمتر خریداری و وارد کنیم.

سلمان معلی در بخش پایانی سخنان خود گفت: به‌نوبه خود موفقیت‌ها و تلاش کارکنان فولاد مبارکه را تبریک می‌گویم. مایه غرور است که این شرکت توانسته است به این میزان توانمندی دست یابد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده