تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۲۳
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۳۰۲۰۲۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه عنوان کرد:

حفظ جایگاه صادراتی محصولات فولاد مبارکه در کنار تامین نیاز‌های داخلی

‌می‌متالز - سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت فولاد متیل ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی رویکرد گروه فولاد مبارکه در حوزه فروش و بازاریابی را مطرح کرد و اولویت این گروه را حفظ مشتریان خارجی در کنار تامین نیاز مشتریان داخلی اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز، رضا حیدری سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت فولاد متیل، تامین نیاز داخلی را در حوزه ورق و سایر محصولات تولیدی گروه فولادمبارکه اولویت اول شرکت فولاد مبارکه دانست و بر حفظ مشتریان خارجی این شرکت در کنار تامین نیاز مشتریان داخلی تاکید کرد.

وی توجه ویژه گروه فولاد مبارکه در تولید محصولات کیفی را باعث تکمیل سبد محصولات صادراتی این گروه دانست و افزود: ارتباط موثر با مشتریان داخلی و خارجی باعث ارتقای کیفیت روزافزون محصولات تولیدی این شرکت خواهد شد.

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه صادرات ۲ میلیون تنی گروه فولادمبارکه و ارز حاصل از این صادرات را محرک جدی طرح‌های توسعه این شرکت دانست و از مذاکرات جدی با مشتریان در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی خبر داد.

گفتنی است پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ روز از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی پیشرو در عرصه صادرات در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده