تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۰
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۹۶۶۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تبریک مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۲ را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی به مناسبت آغاز سال نو پیام خود را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهارا محول حول الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

فصل بهار از باشکوه‌ترین جلوه‌های خدا در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.

در آستانه عید نوروز بار دیگر پرودگار توفیق داد تا رستاخیز دوباره طبیعت را نظاره گر باشیم و فصلی دیگر از زندگیمان را آغاز کنیم.

اکنون که این فرصت زیبا مجددا در اختیارمان قرار گرفته است بایستی زمان را مغتنم شمرده و با استعانت ازپروردگار یکتا در راستای استفاده از ظرفیت‌های مهم در تمامی بخش‌های دولتی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی خدمات ارزنده را مطلوب‌تر از قبل به مردم عزیز ارائه نماییم.

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با وجود زیرساخت‌ها موجود سرمایه گذاری نظیرشهرک‌ها و نواحی صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی، امکانات و تاسیسات بندری، منابع عظیم نفت و گاز، معادن و ... در مسیر تعالی، سربلندی و اقتدار کشور گام برداشته و با انگیزه خدمت رسانی بهتر به مردم با بهره گیری صحیح از امکانات و ظرفیت‌های موجود ارائه خدمت نموده است.

اینجانب حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به صنعتگران، معدنکاران، تجار و بازرگان، کسبه و همکاران محترم صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده؛ ودر سایه رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته؛ سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال برای همه خدمتگزاران دلسوز نظام مقدس جهموری اسلامی خواستارم.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

عناوین برگزیده