تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۴۱
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۲۹۶۶۸۷
سرویس خبر : انرژی

۸۰ جایگاه سوخت جدید در سیستان وبلوچستان ایجاد می‌شود

‌می‌متالز - دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان از ایجاد و راه اندازی ۸۰ جایگاه جدید در استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حجت محمد قاسمی امروز در کارگروه احداث جایگاه‌های جدید استان که با حضور مسوولان و متولیان این حوزه برگزار شد اظهار داشت: سیستان وبلوچستان همواره با مشکل کمبود جایگاه‌های سوخت بنزین و به ویژه سی ان جی مواجه بوده است.

وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق عامه و برآورده ساختن این مطالبه جدی مردم سیستان وبلوچستان ضرورت داشت تا هر چه سریعتر اقدامات عملی صورت بگیرد که با مشارکت دولت و بخش خصوصی قرار است در آینده‌ای نزدیک تعداد جایگاه‌های موجود در استان افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها دو جایگاه cng در استان فعال است که به هیچ وجه جوابگوی نیاز شهروندان و مسافران نیست و در همین راستا مقرر شد تا تعداد ۵۰ جایگاه سی ان جی جدید در شهر‌های مختلف استان فعال شود.

به گفته محمدقاسمی؛ در خصوص افزایش تعداد جایگاه‌های بنزین نیز مصوب شد تا ۳۰ جایگاه جدید به تعداد ۱۲۵ جایگاه موجود و فعال افزوده شود که در مجموع سیستان وبلوچستان با افتتاح و راه اندازی این تعداد دارای ۱۵۵ جایگاه سوخت بنزین خواهد شد.

وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است تمامی این ۸۰ جایگاه‌ها در سریعترین زمان ممکن بهره برداری و فعال شود.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده