تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۵
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۲۹۶۷۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تبریز را باید ثروتمند کنیم؟

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: برای بهبود معیشت مردم باید شهر را ثروتمند کنیم و این کار نیز مستلزم تسهیل امور مرتبط در حوزه‌های مختلف کسب و کار است تا مسیر سرمایه گذاری هموارتر شود.

به گزارش می‌متالز، صابر پرنیان پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای هیات مدیره صنف ماشین سازان، تراشکاران و صنوف وابسته تبریز با بیان این که تبریز بنیانگذار صنعت ماشین سازی و تراشکاری در کشور است، اظهار کرد: صنعت ماشین سازی کشور مدیون صنعتگران تبریز است.

وی افزود: صنف ماشین سازی و تراشکاری هنر صنعت پیچیده‌ای است و صنعتگران قوی و توانمندی در این صنف فعالیت می‌کنند.

پرنیان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت اعضای هیات مدیره صنف ماشین سازان و تراشکاران تاکید کرد: صنف ماشین سازان، تراشکاران و صنوف وابسته تبریز صنف قدرتمندی است و استادکاران ماهری به جامعه صنعت ارایه می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به علاقمندی بخش خصوصی استان برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی گفت: تبریز از گذشته تاکنون جایگاه ویژه‌ای در تجارت و صنعت داشته است.

پرنیان ادامه داد: برای بهبود معیشت مردم باید شهر را ثروتمند کنیم و این کار نیز مستلزم تسهیل امور مرتبط در حوزه‌های مختلف کسب و کار است تا مسیر سرمایه گذاری هموارتر شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: باید با همکاری دستگاه‌های متولی فضای مناسبی برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ایجاد شود تا شاهد رونق اقتصادی در بخش‌های مختلف باشیم.

در این نشست برخی از اعضا بسیاری از مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند که مقرر شد با پیگیری‌های لازم اقدامات مورد نیاز به منظور تسهیل و رفع موانع فعالان این صنف انجام شود.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده