تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۸
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۹۷۰۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرایط برای سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان فراهم است

‌می‌متالز - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امنیت خوبی در سیستان و بلوچستان حکمفرماست و شرایط برای سرمایه‌گذاری در حوزه تجارت، کشاورزی، معادن و دامداری، شیلات و ... فراهم شده است.

به گزارش می‌متالز، محمد کرمی در دیدار با سران طوایف، علما و متنفذین اظهار کرد: وضعیت امنیت استان در حال حاضر با تلاش و همت همه عزیزان در حد خیلی خوب است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در بحث اقتصادی ارتباطاتی با کشور‌های مختلف از جمله پاکستان، افغانستان، عمان و حتی بعضی از کشور‌های آفریقایی داریم برقرار می‌کنیم

این مسوول ادامه داد: در بحث شعار امسال ما به عنوان سرباز در کف میدان، فرمان رهبری معظم انقلاب را اجرایی خواهیم کرد، استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است از همه میخواهیم در کف میدان بیایند و از این فرصت‌ها برای آبادانی استان استفاده کنند.

وی بیان کرد: شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه تجارت، کشاورزی، معادن و دامداری، شیلات و .. فراهم است.

کرمی تاکید کرد: با هیچ مدیری تعارف نداریم و به همه آن‌ها این را اعلام کردیم، مدیران را ارزیابی می‌کنیم، همه مدیران موظف هستند به مردم خدمات لازم را ارائه کنند، علت محرومیت منطقه کار نکردن ما است از همه مدیران نوآوری و خلاقیت خواسته ایم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: آموزش و پرورش برای ما بسیار مهم است چرا باید به فکر این باشیم که خیرینی از بیرون بیایند و ساخت و ساز مدرسه داشته باشند در حالیکه سران طوایف و بزرگان استان اکثرا خود خیر هستند.

وی با بیان اینکه اقتصاد زمانی موفق می‌شود که مردمی باشد و سرمایه‌های مردم را به کار گیرد، گفت: در راستای بهبود وضعیت اقتصادی استان ارتباطاتی با سفرای چین، ژاپن و افغانستان برقرار کردیم و میهمان آن‌ها بودیم و زمینه‌های لازم را برای سرمایه گذاری با جدیت فراهم می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری شبسستان

عناوین برگزیده