تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۳۶
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۹۷۸۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گام بلند بیمه البرز و بانک قرض‌الحسنه مهرایران برای خانواده‌ها

‌می‌متالز - بیمه البرز در سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای توسعه بیمه‌های زندگی، بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه بانک و بیمه تحت عنوان «شوکا» را با بانک قرض‌الحسنه مهرایران به امضا رساند.

به گزارش می‌متالز، در آیین امضای این تفاهم‌نامه که با حضور مدیران عامل بیمه البرز و بانک قرض‌الحسنه مهرایران برگزار شد، موسی رضایی، مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به لزوم توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی هموطنان، نقش اجرای طرح‌های مشترک بانک و بیمه را به‌عنوان یکی از ابزار‌های نوین مالی در پویایی اقتصاد کشور موثر دانست و گفت: طرح مشترک توسعه بیمه‌های زندگی با نام «شوکا» قرار است دغدغه مردم را برای تامین آتیه‌شان به حداقل برساند.

مدیرعامل بیمه البرز گفت: هموطنان می‌توانند بیمه زندگی شرکت بیمه البرز را با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه خریداری کنند و از مزایایی همچون طرح مکمل بازنشستگی با هدف تامین آتیه خود و تامین نیاز‌های فرزندان تا رسیدن به سن اشتغال، بهره‌مند شوند. او همچنین با تاکید بر عملکرد مثبت، توانمندی و توانگری بیمه البرز و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، منافع این همکاری را برای ذی‌نفعان آن از جمله شبکه فروش، شعب و بیمه‌گذاران بیمه البرز و از طرف دیگر کارکنان و مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چشمگیر دانست. هوشمندسازی فرآیند‌های صدور و پرداخت خسارت بیمه البرز تا پایان امسال برای کاهش حضور فیزیکی شهروندان برای انجام امور بیمه‌ای از دیگر موضوعاتی بود که مدیرعامل بیمه البرز برآن تاکید کرد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده