تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۲۹۷۹۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

گزارش هفتگی از معاملات بازار شانگهای + نمودار/ هفته سقوط نرخ فلزات مهم فولادی در این بازار

‌می‌متالز - بررسی معاملات بورس بازار شانگهای در یک هفته اخیر، حکایت از هفته‌ای بی رونق و معاملات با روند نزولی دارد.

ریز معاملات روز دو‌شنبه ۰۳ آوریل

به گزارش می‌متالز، در معاملات روز دوشنبه ۰۳ آوریل ۲۰۲۳، (چهاردهم فروردین ۱۴۰۲)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۴۸ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۳۸ یوآن به فروش رفت که افت ۱٫۱ درصدی را نشان می‌دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ هم در بازار بندر شانگهای با افت ۱۹۹ یوآنی و کاهش ۰٫۸ درصدی، بر رو‌ی نرخ ۱۴ و ۳۹۹ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگهای ۲۹۹ یوآن افزایش داشت و رقم ۳ هزار و ۸۲۰ یوآن را نشان می‌دهد که رشد ۸٫۴ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۲۰۷ یوآنی و ۴٫۴ درصد افت، با نرخ ۴ هزار و ۴۶۴ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی از معاملات بازار شانگهای + نمودار/ هفته سقوط نرخ فلزات مهم فولادی در این بازار

ریز معاملات روز سه شنبه ۰۴ آوریل

در معاملات روز سه‌شنبه ۰۴ آوریل ۲۰۲۳، (پانزدهم فروردین ۱۴۰۲)، به گزارش فولادبان، براساس آخرین به‌روزرسانی معاملات بورس فلزات بندر شانگهای، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۶۹ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۹۶۹ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، افت ۱٫۷ درصدی را نشان می‌دهد

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگهای با افت ۹۷ یوآنی و کاهش ۰٫۶ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۴ هزار و ۳۰۲ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگهای نسبت به روز قبل، ۴۰۵ یوآن کاهش یافت و به ۳ هزار و ۴۱۵ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از افت ۱۰٫۶ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۳۲ یوآنی و ۰٫۷ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۴۹۶ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی از معاملات بازار شانگهای + نمودار/ هفته سقوط نرخ فلزات مهم فولادی در این بازار

ریز معاملات روز پنجشنبه ۰۶ آوریل

در معاملات روز پنجشنبه ۰۶ آوریل ۲۰۲۳، (هفدهم فروردین ۱۴۰۲)، قیمت متوسط میلگرد کاهش ۲۹ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۹۴۰ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، افت ۰٫۷ درصدی را نشان می‌دهد

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگهای با کاهش ۱۴۵ یوآنی و افت ۱٫۰ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۴ هزار و ۱۵۷ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگهای نسبت به روز قبل، ۳۰۰ یوآن افزایش یافت و به ۳ هزار و ۷۱۵ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۸٫۷ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۶۲ یوآنی و ۱٫۳ درصد افت نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۴۳۴ یوآن معامله شد.

منبع: فولادبان

عناوین برگزیده