تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۵
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۲۹۸۲۷۰
مقیسه خبر داد:

بستر لازم برای ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شده است

‌می‌متالز - مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک وزارت صنعت از ایجاد بستر مناسب جهت ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «محمدحسن مقیسه» مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک وزارت صنعت، در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری این صندوق با صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون گفت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با هدف رفع چالش تامین مالی ایجاد شده و وثایق یکی از مهم‌ترین نیاز‌های این شرکت‌ها، مورد توجه این صندوق قرار گرفته است.

وی افزود: جهت پوشش وثایق برای صندوق‌های پژوهش و فناوری نیز گام برداشته‌ایم و برای اولین بار این صندوق که صرفا ضمانت‌نامه صادر می‌کرد، با منابع جدید، توانست به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات نیز اعطا کند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک وزارت صنعت، از ورود به تامین مالی زنجیره تامین خبر داد و افزود: در این زمینه نیز ضمانت‌نامه‌های متناسب با تامین مالی زنجیره تامین را آماده کرده‌ایم و با دو تامین کننده در سطح کشور تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کردیم.

مقیسه همچنین گفت: از سال گذشته با اعتبارسنجی شرکت‌های دانش‌بنیان، با توجه به اهمیت این شرکت‌ها را یک رتبه ارتقا می‌دهیم تا بتوانند تسهیلات اعطایی را آسان‌تر دریافت کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده