تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۰۷
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۹۸۳۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طغیانی:

اعضای کمیسیون اقتصادی در نشست با خاندوزی بر موضوع مهار تورم تاکید کردند

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر اقتصاد و اموردارایی را تشریح کرد.

به گزارش می‌متالز، مهدی طغیانی، در تشریح جلسه عصر روز گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد و امور دارایی که در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، گفت: در این جلسه مسئولین معاونت بیمه و بانک وزارت اقتصاد گزارشی درباره نحوه فعالیت بانک‌ها ارائه کردند.

وی تاکید کرد: همچنین رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور در این جلسه، گزارشی درباره وضعیت بازار سرمایه ارائه کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه درباره رسیدگی به وضعیت جاماندگان سهام عدالت مباحثی صورت گرفت و مقرر شد تا در این زمینه در جلسه مجزایی مباحث پیگیری شود.

طغیانی ادامه داد:اعضای کمیسیون اقتصادی تاکید داشتند باید وزارت اقتصاد و معاونت‌های زیرمجموعه باید برنامه‌های موثر برای رفع مشکلات اقتصادی داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد بر موضوع مهار تورم بر اساس شعار سال تاکید شد، گفت:همچنین در این جلسه درباره موضوعاتی نظیر «تقویت اصولی بازار سرمایه»، «هماهنگی برای نهایی شدن طرح مالیات بر سوداگری»، «انتقاد از وضعیت ارائه وام‌های بانکی خُرد»، «لزوم ارائه تسهیلات جهت انجام پروژه‌ها و تقویت تولید» و «رسیدگی به وضعیت دریافتی حقوق مسئولین و مدیران بانک‌ها و کارمندان بانک‌ها و مسائل اقتصادی و بانکی دیگر» بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده