تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۲۹۸۸۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از شهرستان زرندیه

‌می‌متالز - در سفر یکروزه مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به زرندیه ضمن دیدار با فرماندار زرندیه وکارکنان اداره صمت شهرستان ازچندین واحد صنعتی شهرستان بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل صمت استان مرکزی که به شهرستان زرندیه سفر کرده است ضمن بازدید از اداره شهرستان در جریان نحوه خدمت رسانی به واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری قرار گرفت. در این نشست راهکار‌های رفع موانع و رشد تولید در واحد‌های صنعتی با حضور رئیس و کارشناسان این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. جودکی در سفر به زرندیه سفر کرده بود با فرماندار این شهرستان دیدار نمود. در این دیدار مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به ارائه گزارشی از وضعیت صنعت، معدن وتجارت زرندیه در سال گذشته پرداخت. بعد از این نشست مدیر کل صمت استان مرکزی، فرماندار شهرستان و مدیرکل استاندارد استان از تعدادی از واحد‌های صنعتی شهرستان‌های زرندیه و ساوه بازدید کردند. در این بازدید‌های مدیران عامل واحد‌های تولیدی به بیان مسائل و مشکلات پرداختند.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد