تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۳۵
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۲۹۹۰۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تغییر زمان‌بندی عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده

‌می‌متالز - بورس کالای ایران با توجه به تعطیلی روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده (۲ و ۳ اردیبهشت)، نحوه عرضه محصول‌ها در هفته منتهی به ۶ اردیبهشت را ابلاغ کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: با توجه به تعطیلی روز‌های شنبه و یکشنبه ۲ و ۳ اردیبهشت، تغییراتی در روز‌های عرضه برخی محصول‌ها در هفته منتهی به ۶ اردیبهشت صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، تغییرات اعمالی در روند عرضه‌ها به شرح زیر است:. دوشنبه، ۴ اردیبهشت: سیمان تیپ ۱ و ۲، سنگ آهن، کنسانتره و گندله سنگ آهن، آهن اسفنجی، ورق اختصاصی (خودرو و لوازم خانگی)، سایر محصولات عرضه شده طبق روال شنبه هر هفته در تالار صنعتی، محصولات غیر بهین یابی در تالار پتروشیمی و محصولات گروه اسلاک واکس و روغن پایه SOC۴ در تالار فرآورده‌های نفتی. سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت: سیمان سایر تیپ‌ها، شمش بلوم و تختال، مس کاتد، شمش خالص و بیلت آلومینیوم، شمش سرب و روی در تالار صنعتی و پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید و آف گرید‌های آن‌ها در تالار پتروشیمی. چهارشنبه ۶ اردیبهشت: مس مفتول، شمش آلیاژی و مفتول آلومینیوم در تالار صنعتی و محصولات پلیمری به غیر از پلی پروپیلن و پلی وینیل کلراید و آف گرید‌های آن‌ها درتالار پتروشیمی

همچنین عرضه مابقی محصول‌ها طبق روال عادی هر هفته صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده