تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۲
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۲۹۹۴۵۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

محقق شدن ساخت ۴میلیون مسکن در دولت سیزدهم، جهش بزرگ در ساخت مسکن کشور است/ لزوم ساخت مسکن با اتکا به تکنولوژی‌های نوین

‌می‌متالز - به گفته «دهقان» در زمان فعالیت دولت‌های گذشته حدود یک و نیم میلیون مسکن ساخته و تحویل مردم شد و اگر طبق وعده دولت سیزدهم ساخت ۴ ملیون مسکن تا پایان این دولت محقق شود، جهش بزرگی در ساخت مسکن در کشور اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش می‌متالز، «دهقانی» عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه تامین مسکن و تاکید مقام معظم رهبری در این خصوص، عنوان کرد: با توجه به برنامه دولت در خصوص تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی، محقق شدن این امر نیازمند توان مالی، امکانات لازم، تلاش و پشتکار بسیار از سوی مسئولین است.

دهقانی با ابراز امیدواری به ساخت ۴ میلیون مسکن تا پایان دوره دولت سیزدهم، عنوان کرد: مجلس در حوزه مسکن نیز مانند تمامی حوزه‌ها حامی دولت بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار خواهد بست.

به گفته این نماینده مجلس در زمان فعالیت دولت‌های گذشته حدود یک و نیم میلیون مسکن ساخته و تحویل مردم شد و اگر طبق وعده دولت سیزدهم ساخت ۴ میلیون مسکن تا پایان این دولت محقق شود، جهش بزرگی در ساخت مسکن در کشور اتفاق خواهد افتاد.

وی با تاکید بر این که شعار دولت سیزدهم در حوزه ساخت ۴ میلیون مسکن با اتکا به تکنولوژی‌های نوین قابل اجرا است، گفت: تجربه کشور‌های پیشتاز در این صنعت و استفاده از مسکن‌های به‌صرفه و اقتصادی با متراژ کوچک، می‌تواند الگوی خوبی برای فعالان حوزه مسکن ایران، در راستای تامین مسکن ملی و رفع دغدغه مقام معظم رهبری در این خصوص باشد.

منبع: پایگاه خبری حیات طیبه

عناوین برگزیده