تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۲۹۹۵۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان فارس اعلام کرد؛

اولویت‌مان بهره‌گیری اصولی از ظرفیت‌های استان براساس توسعه متوازن و پایدار است

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان فارس اعلام کرد که اولویت اداره کل صمت این استان بهره گیری اصولی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان براساس توسعه متوازن و پایدار، تامین زیرساخت‌ها، حمایت ازبخش خصوصی و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی است.

به گزارش می‌متالز، سه شنبه بیست و نهم فرودین ماه سالجاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و کارگروه احیاء واحد‌های تولیدی راکد به ریاست استاندار فارس، با دبیری اداره کل صمت استان و حضور اعضاء کارگروه و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط و بانک‌های عامل در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

«حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صمت استان فارس در پانصد و یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیاء واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال گفت: دراین جلسه موضوعات ۵۳ بنگاه اقتصادی و فعالیت در زمینه تولید و بسته بندی روغن نباتی، ترانس برق، خاتم کاری، طرح تولید قوطی فلزی کنسرو، الکل طبی، لوله‌های پلی اتیلن، گلخانه، رب گوجه و ترشیجات و. در خصوص موضوعاتی، چون اقاله سهام، تامین برق، آب و گاز مورد نیاز، درخواست تسهیلات، تمدید تسهیلات، تعیین تکلیف تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی و ... ضمن تصویب‌مصوبات لازم راهکار‌های اجرایی اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه صنعت و تولید یکی از بخش‌های مهم اقتصادی در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار است، افزود: با توجه به شعارمهار تورم و رشد تولید بنابراین صنعت و تولید با کارآفرینی، نوآوری، ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش درآمد، نیز منویات مقام معظم رهبری در شعار سال را تحقق می‌بخشد.

مدیرکل صمت استان فارس و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اضافه کرد: ازجمله اولویت‌ها و سیاست‌های اداره کل صمت برنامه‌ریزی، بهره گیری اصولی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان براساس توسعه متوازن و پایدار، تامین زیرساخت‌ها، حمایت ازبخش خصوصی، فعالان اقتصادی وکسب و کار‌ها و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی است.

ایزدی با تشکر و قدردانی نسبت به حضور و همکاری اعضاء در برگزاری مستمر کمیته تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در این خصوص همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی در کمیته تخصصی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی صورت گرفته است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده