تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۲۹۹۷۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مهندس شجاعی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری به مناسبت شکستن مرز‌های تولید و ثبت رکورد تولید

‌می‌متالز - پیام تبریک مهندس شجاعی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری به مناسبت شکستن مرز‌های تولید و ثبت رکورد تولید را در متن زیر بخوانید.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن ارحیم

تاریخ‌سازی و ثبت رکورد تولید ماهانه بیش از *۲۷* *هزار و۲۱۲ تن* ورق گالوانیزه در شرکت ورق خودرو نویدبخش آینده‌ای افتخار آمیز است.

انسان‌های بزرگ اتفاقات بزرگ را رقم می‌زنند و اکنون مردان و زنان سختکوش و تاریخ‌ساز ورق خودرو دستاوردی را از آن خود کرده‌اند که بزرگی و قدر و قیمت آن فراتر از ظرف واژه‌ها و کلمات است.

ورق خودرو در آغازین ماه سال جدید و با غلبه بر مشکلات و محدودیت‌های گوناگون آنچه را که لیاقتش را داشت به دست آورد و یکبار دیگر ثابت کرد که این فرزند خلف انقلاب اسلامی در عرصه صنعت و اقتصاد، با همت پرسنل خدومش می‌تواند تاریخ‌سازی کند.

نیک می‌دانم ثبت این عدد نتیجه زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحد‌های پشتیبانی و بازرگانی بوده که با زبان روزه در ماه مبارک رمضان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

اینجانب و همچنین به نمایندگی از هیات مدیره محترم شرکت از همت و غیرت تمامی همکاران گرامی قدردانی نموده و به خانواده ایشان بابت همراهی ارزشمند در این مسیر مقدس تبریک عرض می‌نمایم.

به فضل الهی و کوشش تیم‌های کاری در قسمت‌های گوناگون شرکت ورق خودرو، سال ۱۴۰۲ سال دستاور‌های بزرگ در امر تولید و توسعه در جهت تحقق حداکثری شعار رشد تولید و مهار تورم خواهد بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده