تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۰۹
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۲۹۹۷۵۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر:

پروژه‌های بزرگی برای توسعه بندر بوشهر در دست اجرا است

‌می‌متالز - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه‌های بزرگ در بنادر استان گفت: جاده دسترسی، تأسیسات زیربنایی و پایانه صادرات مواد معدنی از این پروژه‌ها است.

به گزارش می‌متالز، محمد شکیبی نسب عصر سه‌شنبه در بازدید سفیر فنلاند از بندر بوشهر اظهار داشت: تنوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بنادر این استان سبب سرمایه‌گذاری قابل توجهی شده است.

وی افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای توسعه روابط تجاری و افزایش تعاملات اقتصادی از تمامی ظرفیت‌های خود بهره خواهد گرفت و در این خصوص آماده هرگونه همکاری است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: بنادر استان بوشهر از ظرفیت‌های متنوعی برای فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برخوردار هستند که کانون این ظرفیت‌ها در مجتمع بندری نگین بوشهر واقع است.

وی یادآور شد: پروژه‌های جاده دسترسی، تأسیسات زیربنایی و پایانه صادرات مواد معدنی از جمله پروژه‌های شاخص در دست اجرا در بندر بوشهر هستند.

شکیبی نسب افزود: پیش بینی می‌شود با بهره‌برداری از پروژه‌های یاد شده علاوه بر رونق بندر بوشهر شاهد هموارسازی بستر فعالیت برای سرمایه‌گذاران مختلف داخلی و خارجی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر 

عناوین برگزیده