تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۹۹۹۳۷
سرویس خبر : انرژی

شفاف سازی پتروشیمی بورسی درباره افزایش سرمایه جذاب ۲۰۰ درصدی

‌می‌متالز - پتروشیمی کرمانشاه در خصوص گزارش توجیهی افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل سود انباشته و صورت‌های مالی مبنای محاسبات، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی کرمانشاه درخصوص گزارش توجیهی افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل سود انباشته و صورت‌های مالی مبنای محاسبات، دست به شفاف سازی زد و با توقف یک ساعته نماد، بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، جعفر هاشمی مدیرعامل "کرماشا" پیرو نامه ۲۹ فروردین سازمان بورس اعلام کرد: مبنای گزارش هیات مدیره به مجمع فوق العاده در خصوص توجیه افزایش سرمایه که چهارم دی ماه سال گذشته در سامانه کدال افشا شده، اطلاعات و داده‌های صورت‌های مالی مصوب مجمع سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ است که بنا به نظر حسابرس مستقل، مبنای محاسبات گزارش مذکور باید صورت‌های مالی سال منتهی به اسفند ۱۴۰۱ باشد؛ لذا گزارش هیات مدیره به مجمع فوق العاده در خصوص توجیه افزایش سرمایه همزمان با صورت‌های مالی سال منتهی به اسفند ۱۴۰۱ در دست رسیدگی توسط حسابرس مستقل برای صدور گزارش حسابرسی است به محض دریافت اطلاع رسانی خواهد شد.

پتروشیمی کرمانشاه در نظر دارد به منظور رفع تکلیف الزامات تعیین شده توسط بانک تجارت برای اخذ تسهیلات پروژه در حال ساخت مرحله ۲، جلوگیری از خروج منابع مالی و استفاده از معافیت مالیاتی قانون بودجه، سرمایه فعلی را از ۳۵۲.۹ میلیارد به ۱.۰۵ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی ۲۰۰ درصدی این شرکت بورسی از محل سود انباشته خواهد بود.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده