تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۳۰
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۳۰۰۱۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار کرمانشاه:

جذب نیرو‌های بومی باید اولویت نخست سرمایه‌گذاران باشد

‌می‌متالز - استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور سرمایه گزاران در بخش معدن و احداث نیروگاه برق، گفت: جذب نیرو‌های بومی باید اولویت نخست سرمایه‌گذاران باشد.

به گزارش می‌متالز، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه جانمایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی کرمانشاه که با حضور نمایندگان وزارت صمت و نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش مجمع نمایندگان استان کرمانشاه برای کمک به توسعه استان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: ایجاد و ساخت نیروگاه برق تنها برای استان کرمانشاه نیست بلکه در اختیار شبکه ملی قرار می‌گیرد و سراسر کشور از آن بهره‌مند می‌شوند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه مشکلات بسیاری وجود دارد که کمک به تولید، اشتغالزایی و رونق تولید می‌تواند به رفع مشکلات کمک کند.

صحرایی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان کرمانشاه، بیان کرد: استفاده از نیرو‌های بومی باید در دستور کار بخش خصوصی قرار گیرد و موضوع اشتغال به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت‌ها برای بهره‌مندی از سرمایه‌گذاران استفاده خواهیم کرد و صدور مجوز‌های لازم در زمان کوتاه به صورت ویژه دنبال می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به درخواست سرمایه گذاران برای بهره‌مندی از منابع آب و گاز، عنوان کرد: گاز مورد نیاز با رایزنی با وزارت نفت حل خواهد شد، اما با توجه به اینکه استان با تنش آبی رو به رو است پیشنهاد می‌شود از پساب برای تأمین آب مورد نیاز استفاده شود.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده