تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۳۰۰۲۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

باید از سرمایه‌گذاران خارجی برای رشد تولید در کشور استفاده کرد

‌می‌متالز - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی که ارز قابل توجهی را وارد چرخه اقتصادی کشور می‌کنند گفت: باید از این سرمایه‌گذاران حمایت کرد تا تولید در کشور رشد کند و متعالی شود.

به گزارش می‌متالز، ناصر عتباتی در سفر به خوی و بازدید از واحد تولیدی مبل این شهرستان اظهار داشت: این واحد توسط سرمایه‌گذار خارجی با سرمایه گذاری چهار میلیون دلاری احداث شده و در زمینه تولید سیلیس نسوز فعالیت دارد.

وی ضمن تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی که ارز قابل توجهی را وارد چرخه اقتصادی کشور می‌کنند گفت: باید از این سرمایه‌گذاران حمایت کرد تا تولید در کشور رشد کند و متعالی شود.

عتباتی همچنین از محل نخستین شهرک مبل پلیمری خاورمیانه که توسط بخش خصوصی و با سرمایه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان در حال احداث است بازدید کرد و افزود: با تکمیل این شهرک زمینه اشتغال پنج هزار نفری فراهم خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: باید از مجوز‌های قانونی که توسط دولت جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود حمایت کرد و این وظیفه همه نهاد‌ها و ارگان‌ها است، زیرا در صدور مجوز از تمامی ارگان‌های استعلام‌های قانونی و نظرات فنی و کارشناسی اخذ شده است و اگر افرادی مدعی هستند که در صدور آن‌ها حق و حقوقشان مورد توجه قرار نگرفته باید از طریق مجاری قانونی اقدام و از اعمال خودسرانه اجتناب کنند.

عتباتی در ادامه اظهار داشت‌: سرمایه‌گذاران این شهرک نیز باید متعهد شوند برای تامین نیروی انسانی در وهله اول از اهالی ایواوغلی و خوی و سپس از اهالی سایر مناطق استفاده کنند.

منبع: تقریب

عناوین برگزیده