تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۰:۳۳
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۳۰۰۲۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
فرمانده انتظامی استان کرمان:

ما تلاش می‌کنیم تا دغدغه فعالان تولید کم شود

‌می‌متالز - در ۲۹ امین روز از فروردین‌ماه ۱۴۰۲، مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان با فرمانده انتظامی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از زیسکو، در این دیدار فرمانده انتظامی استان گفت: تلاش‌های مجموعه زیسکو در راستای تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان قابل تقدیر است.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ما باید تلاش کنیم تا دغدغه شما کم شود و به کار اصلی‌تان که تولید و تلاش برای پیشرفت اقتصادی کشور است، برسید.

وی تصریح کرد: در نگاه دینی ما رسیدگی به امور کارگران بسیار توصیه شده است و توجه شما به این مساله بی‌شک باعث برکت کار خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: یکی از عوامل موفقیت مجموعه‌های تولیدی همه‌جانبه نگر، مجرب و خبره بودن مدیران ارشد آن مجموعه است که خوشبختانه این ویژگی‌ها در مدیران زیسکو وجود دارد.

مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان در این دیدار هم ضمن تقدیر از همراهی مجموعه انتظامی استان با تلاشگران عرصه تولید و اشتغال‌زایی گفت: هلدینگ میدکو و شخص جناب آقای دکتر پورمند در برنامه‌ریزی طرح‌های توسعه خود، باز هم دغدغه اشتغال‌زایی برای جوانان را دارند.

دکتر سهراب‌نژاد افزود: یکی از اهداف ما در طرح‌های جدید زیسکو هم همین اشتغال‌زایی است و امیدواریم با همکاری مسوولین ذی ربط و با اجرای این طرح‌ها گامی دیگر در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی هم شهریانمان برداریم.

تعداد بازدید : 4

ما تلاش می‌کنیم تا دغدغه فعالان تولید کم شود

عناوین برگزیده